Eindhoven

logo eindhoven

Eindhoven is wat mij betreft en hellhole. Een stad die niet veel bijzonders is. Een stad waar je niet wilt zijn, tenzij je je leven niet lief wenst te zijn. Een stad waar de overheid alle regels naar mensen aan zijn laars lapt.

Onlangs had ik een gesprek met wat ambtenaren. Dat zijn mensen die nog niet tot de conclusie gekomen dat een zinnig leven buiten de overheid is. Mensen waarbij de vraag gesteld mag worden: is dit wat je moeder van je verwacht had of was een abortus een verstandiger iets?

Wat ik boeiend vindt is iets simpels. Het hele contact is verruwd, er is geen enkele methode van samenwerking mogelijk. Ik heb inmiddels de hoop dat we eruit komen opgegeven.

In de laatste email bleek het een en ander:

  • Ze zijn incompetent,
  • Ik heb een heel groot probleem en zal politiek asiel aanvragen,

Oprecht hoop ik dat het eerste van toepassing is. Het tweede is een erg scenario. Iemand ervaring met de gemeente Eindhoven of iemand die weet wat de zwakke plekken van de medewerkers zijn?

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

